خاطرات یک نسخه پیچ

من یک نسخه پیچم. یعنی تو داروخونه کار میکنم. هر روز اتفاقات جالبی برام میوفته که میخوام اونها رو با شما در میون بگذارم...

آخرین خاطرات
پربیننده ترین خاطرات
خاطرات پربحث‌تر
آخرین نظرات

به نام خدا

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۷ ب.ظ
   سلام. من یک نسخه پیچ هستم. یعنی تو داروخونه کار میکنم. حالا چطور شد که نسخه پیچ شدم داستانش طولانیه.

   تحصیلات من کارشناسی ارشد ریاضی هست. شاید بپرسید که چه ربطی به داروخونه داره؟ منم میگم هیچ ربطی نداره. ولی روزگاره دیگه. من خودم هم هیچوقت فکر نمی‌کردم روزی یه نسخه پیچ بشم.
  توی این وبلاگ اتفاقات جالبی که تو داروخونه رخ میده رو براتون بازگو میکنم. امیدوارم که لذت ببرید. خوشحال میشم من رو از نظرات با ارزش خودتون مطلع کنید.

نظرات  (۱۱۵)

عالی بود ممنون

پاسخ:
زنده باشی.
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۰۷ زندگی برتر

سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

پاسخ:
سعی میکنم لینکهای غیر مرتبط با موضوع وبلاگ نداشته باشم.
۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۱۱ سایت تفریحی چفچفک
سلام...
نداشتن پارتی همینه دیگه...ریاضی میشه نسخه پیچ.....
نسخه پیچ میشه استاد ریاضی:):)...صد سال اول سخته وقت..

به وبلاگ بنده هم سر بزنید:

پاسخ:
بسیار زیبا... لذت بردم.
سلام خوب هستید شما در داروخونه تون مشاور زیبایی هم دارید میدونید که از شغل شون راضی هستن یا نه ؟
شرکت پوبر به من پیشنهاد مشاور زیبایی داده ولی من نمیدونم میشه محصولاتش رو فروخت یا نه با توجه به اینکه اخیرا سی درصد هم افزایش قیمت داشته که خدایی خیلی گرون شده محصولاتش و اینکه در حالت کلی به نظرتون چجور شغلی هست  من اطلاعاتم تو ارایشی بهداشتی عالیه و علاقه هم دارم 
ممنون و با آرزوی موفقیت برا شما :)
پاسخ:
ما تو داروخونه مشاور زیبایی نداریم. ولی اینو میدونم کار خیلی سختی هست و باید بتونید بفروشید. باید بتونید راحت تو چشم مشتری دروغ بگید تا جنس رو بفروشید. بعضی ها درآمد خیلی خوبی دارن و بعضی ها به سختی میتونم پول ایاب و ذهابش رو دربیارن.
مرسی عالی بود
پاسخ:
تشکر از لطف شما.
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۴۳ بچه پولدار ..*
نسخه پیچ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
جانم!!!!!!!!!
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۵۵ محمد صالح وکیلی
سلام ،چرا نمیشه وبلاگتونو لایک کرد؟! قابلیتشو اضافه کنید لطفا 
پاسخ:
این قابلیت رو حذف کردم. به نظرم زیاد جالب نبود. چون فقط بلاگی ها میتونسن رای بدن که زیاد نبودن.
سلام
بعضی از متنا رو که میخونم خیلی تعجب میکنم واقعا صبرتون زیاده   از خدا میخوام انسانای با وجدان سر راهمون قرار بده      اصلا نمیدونستم تو داروخونه های دیگه چه جوی هست   خیلی شوکه شدم
پاسخ:
از کدوم متن شوکه شدین؟
۰۵ آذر ۹۴ ، ۰۲:۳۸ گروه نسخه پیچی
https://telegram.me/joinchat/CXelwQNal7tq1JfujClVqA
یعنی کسیکه داروسازی میخونه و نمیتونه داروخانه بزنه و و به عنوان مسئول فنی فقط کار میکنه فقط در حد 2 تومن درآمد داره؟کم نیست به نظرتون؟

سلام.اگه اینجوری که شما میگین کسی که کمتر از 3 تومن بگیره زیر خط فقره پس معلما باید برن.............شما که تو داروخونه کار میکنید اطلاع دارین که وضعیت درآمد دکتر داروساز چقدره؟میشه کامل راجع بع این قضیه توضیح بدین؟متشکرم
پاسخ:
سلام دوست عزیز. در مورد درآمد داروسازها چیز خاصی نمیشه گفت. در آمد داروخونه ها خیلی متفاوت هست. بعضی ها بالای ماهی 100 میلیون و بعضی ها در هر 10 یا 15 تومن هست. البته باید سرمایه ای که تو این کار خوابیده رو هم در نظر گرفت. بعضی از داروخونه ها اندازه چند میلیارد دارو دارن. که اگه همین رو بذارن تو بانک کلی سود بهشون میدن....
۰۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۰ نسخه پیچ 18 سال سابقه
اگه میخواین فسیل بشین برین نسخه پیچی....18 سال سابقه دارم.....داروخانه را رو انگشتم میچرخونم....ولی با حلوا حلوا دهان ادم شیرین نمیشه...هر کی بیاد این شغل فرسوده میشه..........
پاسخ:
حرف حق جوابی نداره. خدا قوت دوست عزیز.
سلام خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید و منو لینک کنید
پاسخ:
سلام..چشم حتما سر میزنم
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۹ محمد مهدی تهرانی
موفق باشید
پاسخ:
سلامت باشید.
وبلاگ خوبی داری
ماجرای نسخه پیچیتم جالب بود
امیدواریم همیشه موفق باشی
پاسخ:
ممنون. شما هم موفق باشید.
سلام 
وبلاگ بسیار خواندنی ای دارین ، من توضیح وبلاگتون رو و چنتا پست اخیرتون رو میخوندم ، مطمئنن با دیدگاه خوب و ارزشمندی که از نوشته هاتون برمیاد که شما به زندگی و کار و مسائل روزمره دارین حتمن زمانی بسیار موفق تر میشین.
ضمنن جسارتن شاید تکنسین داروخانه مناسبتر از نسخه پیچ باشه.  :-) 
بنده از همکاران داروسازتون هستم. 

موفق باشید
پاسخ:
دوست عزیز داروساز سلام. خوشحالم که از مطالب وبلاگ خوشتون اومده. همونطور که فرمودید شاید عنوان تکنسین دارویی یا تکنسین داروخانه عنوان مناسبتری برای این شغل باشه. ولی یادمون باشه با تغییرات دادن اسم یه چیز نمیشه ماهیت اون رو عوض کرد. باید به این قشر اهمیت داد و بابت زحماتی میکشن قدر دان اونها بود. ولی عنوان وبلاگ خاطرات یک نسخه پیچ هست چرا که عبارت خاطرات یک تکنسین داروخونه به هیچ وجه مناسب این وبلاگ نیست و نمیتونه بازتاب دهنده موضوع اون باشه. این وبلاگ فقط یه وبلاگ خاطره نیست که بخواد برخی از اتفاقاتی که به طور روزمره اتفاق میوفته رو فقط روایت بکنه. بلکه تو این وبلاگ میخوام از دریچه ی یه آدم معمولی به برخی مسائل جامعه‌ ( و نه صرفا داروخانه) نگاه کنم.

 

باسلام

باتشکر از وبلاگ خوبتون از وبلاگ به خوبی استفاده کردم

لطفآ خواهش میکنم فروشگاه اراک نیک  را به آدرس  www.araknik.ir   درقسمت پیوند های  وبلاگتون  لینک کنید . موفق باشید                 

پاسخ:
موفق باشید.
سلام خیلی اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم
بنده هم یک نسخه پیچم پنج ماهی هست مشغول به کارم
دانشجو رشته ژنتیک هم هستم؛اول رفتم کلاس هاش و بعد هم 80 ساعتی کارآموزی در داروخانه چون خوب بودم و زرنگ گفتن بمون حالا هم ولم نمیکنن حقوقم خوبه(دو شیفت میرم بجز روزهایی که کلاس دارم) البته برای یک دانشجو کافیه؛بنظرم داروخانه آینده هم داره البته اگه دل به کار بدی و بتونی قیمت بزنی و نسخه رد کنی هم کار راحت تره و هم حقوق بالا
لذت بردم از مطالبتون!
بدرود.
پاسخ:
همونطور که گفتید حقوق نسخه پیچی برای یه دانشجو میتونه مناسب باشه. ولی برای اداره خانواده اصلا مناسب نیست. یعنی الان کسی کمتر از 3 میلیون درآمد داشته باشه زیر خط فقر هست. مخصوصا که اگه توی یه شهر بزرگ زندگی کنی. زنده باشید.
سلام.وقتتون بخیر.ببخشید،به طور متوسط حقوق ماهیانه یه مسئول فنی توی داروخونه چقدر هست?و شیفت کاریش چجوریه?ممنون ازشما
پاسخ:
سلام. از حقوق کسانی که به عنوان مسئول فنی توی داروخونه کار میکنن خبر ندارم. شیفت کاریشون هم بستگی به داروخونه داره.
سلام منم تازه شوع کردم ب کلاسا رفتن رشتمم هوشبری فقط برا کار نیمه وقت دانشجویی.نظرتون چیه ایا ب ی دانشجوی بی تججربه کار میدن ؟و اینکه بعئ مدتی رایگان کار کردن حقوقش حدودا چقدره؟ممنون میشم از رتهنماییتون
پاسخ:
سلام...حتما بهتون کار میدن. یکشون هم کار نده اونیکی حتما کار میده. حقوقش زیاد نیست ولی برای یه دانشجو میتونه پول خوبی باشه. ولی برای چرخوندن یه زندگی حقوقش خیلی پایین هست. شاید به خاطر همین هست که بیشتر نسخه پیچها یا مجرد هستند یا یه شغل دیگه دارن و به داروخونه به عنوان شغل دوم میان.
موفق باشید.
امروز تونستم کل مطالب وبلاگتون و بخونم(البته من از خواننده های قدیمی شما هستم) شما و همسرتونم میشه گفت زندگیتون مثل زندگی من و همسرم هستش من ارشد روانشناسی دارم و همسرم ارشد توریسم و هر دو اندر خم کوچه کار هستیم ... امیدوارم همه بتونیم تو رشته ای که دوست داریم کار کنیم ... همیشه جزو بهترین های مدرسه بودم ... به سختی تمام درس خوندم از فروختن حلقه ازدواج بگیر برای خرج تحصیل تا شب بیداری برای امتحانات (هم کار می کنم هم درس می خونم)
پاسخ:
متاسفانه این روزها داستان من و همسرم داستان خیلی از جوونهای تحصیل کرده و مستعد کشورمون هست. امیدورام روزی برسه همه این جوونها جایگاه واقعی خودشون رو پیدا کنن و بتونن زندگی مناسبی برای خودشون داشته باشن. 
سلام خوب هستید مدیر وبلاگ خاطرات یک نسخه پیچ؟
ببخشید اگر امکانش هست مارو با نام نقشه کلش آف کلنز در لیست پیوندهاتون قرار بدید
مرسی
نام : نقشه کلش آف کلنز
ادرس : http://www.mapclashofclans.ir
پاسخ:
سلام. متاسفانه امکان لینک کردن وبلاگهای غیر مرتبط با موضوع وجود ندارد.
سلام ممنون از وبلاگ خوب و مطالب جالبتون 
یه سوال ازتون داشتم اگه راهنماییم کنید ممنون میشم
من دانشجوی ارشد سم شناسی پزشکی ام و به کار پاره وقت نیاز دارم گفتم ی کاری پیدا کنم که حداقل ارتباط رو با درسم هم داشته باشه و با توجه به اینکه درسام بیشتر با دارو سرکار داره من بفکر کار در داروخانه افتادم خواستم بپرسم من برم مدرکشو بگیرم با وجود بی تجربه بودنم بهم کار میدن و اینکه حقوقش چطوریه میصرفه از وقت درسام بزنم براش؟
ممنون میشم اگه راهنماییم کنین خیلی به راهنمایاتون احتیاج دارم .
پاسخ:
سلام. من هم از اینکه خوانندگان خوبی مثل شما دارم بسیار خوشحالم.
اگه به کار نیمه وقت نیاز دارید نسخه پیچی میتونه انتخاب خوبی باشه. البته نکات زیر رو هم مد نظر داشته باشید.
1- کار نسخه پیچی ریط زیادی هم به رشته شما نداره و تو داروخونه از شما انتظار ندارن از تحصیلاتتون استفاده کنید. 
2- نباید انتظار داشته باشید که با شما مطابق تحصیلاتتون تو داروخونه رفتار بشه. شما تو داروخونه یه نسخه پیچ خواهید بود نه یه سم شناس
3- شاید تا چند ما تا وقتی که راه بیوفتید به شما حقوقی ندن وقتی هم که میدن خیلی حقوق پایینی هست.
4- به نظر من نیازی به گذروندن دوره های نسخه پیجی نیست. به طور مستفیم به داروخونه ها مراجعه کنید. توی کار میشه کار یاد گرفت.
5- این کار آینده خوبی نداره و جایی برای پیشرفت توش نیست. پس فقط به عنوان یه کار پاره وقت بهش نگاه کنید نه کاری برای آینده
دوست عزیز یکی از اقوام ما با لیسانس ریاضی روزی حداکثر ده کلاس خصوصی میره. تعجب شما از رشته ریاضی نتوانستید کسب درآمد مناسب داشته باشید به هر حال موفق باشید.
پاسخ:
من هم سعی میکنم تا حد امکان تعداد کلاسهام رو روز به روز افزایش بدم و بتونم از این راه در آمد کافی رو کسب کنم. ولی متاسفانه کار تو داروخونه اونقدر وقت و انرژی از من میگیره که فرصتی برای تمرکز روی کار اصلی خودم پیدا نمیکنم.
سلام من کار تو داروخانه رو خیلی دوسدارم , میشه راهنماییم کنی کجا برم دوره ببینم ؟من دانشجوی ارشد کشاورزیم البته گرایشم ژنتیکه 
پاسخ:
سلام...مراکز مختلفی برای آموزش کار نسخه پیچی وجود داره که میتونید تو اونها ثبت نام کنید. تحصیلات تو این کار اهمیتی نداره. یه دیپلمه ساده هم که به حروف لاتین آشنایی داره میتونه به راحتی این کار رو انجام بده.
salam
nemidonam chera nemitonam farsi benvisam
kareton jalebe v jleb tar inke ba on madrak k gereftanesh rahat ham nist onja kar mikonid
miafagh bashid ...
پاسخ:
سلام...
جالبتر و در واقع تاسف بارتر از اون هم اینه که آدمهایی شبیه من تو این جامعه کم نیستن و با مدرکهای دانشگاهی بسیار معتبر مشغول کارهای نا مرتبط هستند. همین چند وقت پیش بود که سر صحبتم با یه راننده تاکسی باز شد و گفت که فوق لیسانس شیمی داره و خیلی آدمها دیگه. اگه دور و برتون رو خوب نگاه کنید خیلی راحت میشه این آدمها رو پیدا کرد. شاید بقال محله تون یه مهندس باشه و شاید اونی که هر ماه برای نظافت آپارتمانتون میاد یه فوق لیسانس باشه. پس مواظب برخوردهامون باشیم که نکنه دل کسی شکسته بشه.
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۳:۰۵ طاق بستان کرمانشاه/بیستون کرمانشاه
درکعبه اگر دل سوی غیرست ترا
طاعت همه فسق و کعبه دیرست ترا
ور دل به خدا و ساکن میکده ای
مینوش که عاقبت بخیر است ترا

ابو سعید ابوالخیر[گل]

kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان)

kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن)

kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)

پاسخ:

پاینده باشید.
با سلام
آدرس موسسه درمانگر رو میشید بگید؟شما خودتون اون جا دوره گذروندین؟
پاسخ:
سلام. موسسه درمانگر تو ساختمونی هست که انجمن داروسازان استان اونجا مستقر هست. اسم خیابونش رو دقیق نمیدونم اونجایی هست که از خیابون طالقانی میپیچه به طرف خیابون ارتش.
من خودم اونجا دوره ندیدم...

۰۸ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۲ ربولی حسن کور
سلام
به لطف پست http://www.weineurope.blogsky.com/1393/09/30/post-1066/%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%DA%86%D9%88%D9%84%D9%88%DB%8C-%D9%85%D8%A7
از وبلاگ یکی از دوستان خوب مجازیم به اینجا رسیدم و از خوندن وبلاگتون لذت بردم
موفق باشید
پاسخ:
سلام. بله خانم امی به من و وبلاگم لطف دارن و تو وبلاگشون به معرفی اینجا پرداختند. امیدوارم از مطالب وبلاگ ما خوشتون اومده باشه و از خوندن اون به اندازه کافی لذت برده باشید.
پایدار باشید.
سلام دوست من
من هم یه مدت کوتاه(حدود یک ماه) تو برف زمستون تو داروخانه کار میکردم
چند تا خاطره دارم که بعد از خوندن مطالبت برات میزارم
فعلا میخام شروع کنم به خوندن

پاسخ:
سلام دوست عزیز. امیدوارم از مطالب وبلاگ خوشتون اومده باشه و شما رو یاد خاطرات داروخونه بندازه. منتظر خوندن خاطرات شما از روزهای کار تو داروخونه هستیم. 
موفق و کامیاب باشید.

سلام خوبید ؟ از وبلاگ یاشل اینجا رو پیدا کردم به نظرم جالب میاد پست راجع به روزهای یه داروخونه

به من هم سر بزنید

پاسخ:
سلام. ممنون از لطفتون. حتما بهتون سر میزنم.
موفق و سربلند باشید.
سلام دوست عزیز
من امشب با وبلاگ شما آشنا شدم و اتفاقاً وقت آزاد داشتم برای خوندن آرشیو شما و تونستم خاطراتتون رو از آخرین پستی که نوشتید تا اردیبهشت 93 بخونم هنوز خوندن آرشیو کامل نشده اما خواستم بگم وبلاگ شما از معدود وبلاگ هاییه که از موضوع و شیوه نگارشش خوشم اومده. تا به حال خاطرات کسی رو که توی داروخونه کار می کنه نخونده بودم و مشکلات و موضوعاتی که روزانه باهاش سر و کار دارید برام خیلی جالبه، امیدوارم در کارتون روز به روز بیشتر موفق باشید.
اگه اشکالی نداره تصمیم دارم وبلاگ شما رو توی پست های آینده ام معرفی کنم تا خواننده های من هم به جمع خواننده های شما بپیوندند و از مطالبتون استفاده کنن البته قبلش اجازه شما لازمه.
اول هفته خوبی رو براتون آرزو می کنم.
پاسخ:
سلام. از اینکه برای خوندن مطالب وبلاگ وقت گذاشتید خیلی ممنونم. خوشحالم که از مطالب وبلاگ و سبک نوشتاری اون خوشتون اومده. همونطور که گفتم من دیروز خیلی اتفاقی و بر اثر یه جستجوی ساده در مورد "پرگناکر" با وبلاگ شما آشنا شدم. سبک نوشتاری ساده و روان وبلاگ توجه من رو به خودش جلب کرد و چند تا از پستهای آخرتون رو خوندم. 
باعث افتخار هست که وبلاگ من رو تو نوشته هاتون معرفی کنید. تو این وبلاگ هر چند در ظاهر از اتفاقات روزانه ای که تو داروخونه میوفته مینویسم، ولی در واقع تو هر مطلب سعی کردم توجه خواننده رو به یه نکته خاص جلب کنم و اون رو به فکر فرو ببرم. نمیدونم تو این امر چقدر موفق بودم، ولی امیدورام بتونم با رسانه ضعیفی که تو دست دارم، سهمی در فرهنگ سازی به سبک خودم داشته باشم.
سلام بسیار ممنونم از حضورتون خسته نباشید نخسه پیچ کار بسیار سختی است ارزو میکنم همیشه موفق و سلامت باشید.
پاسخ:
سلام. ممنون که به ما سر زدید. بازم منتظر حضورتون هستم.
موفق و پایدار باشید.
۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۹ محمود پورطاهری
سلام.
مطالب خوبی بود
پاسخ:
سلام. ممنون از لطفتون. بازم به ما سر بزنید.
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۰۸ امین کوهرو


سلام علیکم.
مطالب خوب و ارزنده ای دارید...
اگه دنبال یه منبع خوب برای دانلود نرم افزار های اندرویدی طب سنتی و اینفوگرافی های مذهبی و مناسبتی هستید و خلاصه دغدغه سلامتی خود و جامعه را دارید، از وب ما دیدن نمایید...
ضمنا با مداحی های سال 91 تا 93 میثم مطیعی برای اربعین، به روزیم...

در "نمایشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی حاتم" منتظر حضور پر مهرتان هستیم...
http://eghtesadmoghavematy.blog.ir
التماس دعا
یـ علی مدد ـا

پاسخ:
سلام.
ممنون از ذعوتتون.
موفق باشید.
سلام دوست عزیز.من دیپلم کامپیوتردارم و به پیشنهاد یکی از دوستان میخوام نسخه خوانی یادبگیرم.من راهنما ندارم.خوشحال میشم شمابتونین کمکم کنین...من هیچ اطلاع خاصی در این زمینه ندارم.ایا میتونم با گذراندن اموزشها واقعا خط دکترهارو بخونم!؟ اخه بنظرم خیلی سخت میاد :(
و حقوقش برام مهمه چون بخاطر نیاز مالی مجبور به کار هستم. میشه بهم بگین حقوقش حدوحدود چقدره؟ممنونم
پاسخ:
سلام دوست عزیز. خوندن خط دکترها اونقدرها هم سخت نیست که شما فکر میکنید. فقط کافیه اسم داروها رو بدونید و اونها رو از روی نسخه تشخیص بدید. این هم فقط با تجربه بدست میاد. باید اونقدر نسخه ببینید تا اینکه چشم بسته بتونید نسخه ها رو بخونید. کلاسهای آموزشی در این مورد هستند که البته زیاد مفید نیستند. ولی میتونه راه خوبی برای وارد شدن به کار داروخونه باشه. نسخه پیچی حقوق زیادی نداره. شاید بعد از اینکه خیلی حرفه ای شدید کمی بیشتر از قانون کار بهتون بدن. تو مدتی هم که به عنوان کارآموز تو داروخونه کار میکنید ممکنه اصلا حقوقی بهتون ندن.
ولی از نظر جایگاه اجتماعی شغل بدی نیست. به داروخونه های نزدیک خونتون مراجعه کنید. البته بیشتر داروخونه ها دوست ندارن تازه کارها رو استخدام کنن. ولی بعضی ها از تازه کارها استقبال میکنن. میتونید به سازمانهایی که مدرک نسخه پیچی میدن مراجعه کنید. این سازمانها در قبال گرفتن شهریه، بهتون مدرک نسخه پیچی یا به قول خودشون تکنسین دارویی میدن که میتونه به دردتون بخوره و با ارائه اون راحتتر بتونید وارد کار داروخونه بشید. 
ممنون از اینکه به وبلاگ خودتون سر زدید.
یا حق.

سلام خسته نباشید

ساییتتون خییییییییییییییییییییییییییییلی برام مفید و جذاب بود.

ی پیشنهاد دارم بیا توی شبکه اجتماعی حرف تو حرف عضو شو.بچه هاش خیییییییییییییییییییییییلی با هالن!!

ببین ی سر بزن خوشحال میشیم

www.harftoharf.ir

پاسخ:
سلام. ممنون از دعوتتون
متاسفانه یا خوشبختانه فرصت عضویت و شرکت در اینگونه شبکه ها رو ندارم.
از اینکه بتونم، همینجا میزبان شما و دوستانتون باشم، خیلی خوشحال میشم.
با تشکر.
slm b manam sar bzan
وب بسیار جالبی دارین. خوش حال میشم به منم سر بزنین
www.pc93.ir
پاسخ:
سلام. ممنون از لطفتون.
حتما سر می‌زنم.
سلام
 چه جالب،                    نسخه پیچ!
بعضی خاطرات شما رو خوندم جالب بود.اینکه رشته شما به شغل شما مربوط نیست دیگه مهم نیست. مهم اینه که تونستید گلیمتون رو از اب بکشید و شغل داشته باشید.
 موفق باشید
پاسخ:
سلام. ممنون از لطفتون.
درسته که من سعی کردم جلوی ناملایمتی‌های زمانه کم نیارم ولی خیلی دوست داشتم تو جایی بودم که میتونستم بیشتر از این ملتم خدمت کنم.
موفق باشید.
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۴۸ محمدمهدی باقری

با توجه به این که تعداد زیادی از نظرهای شما عزیزان گرامی برای دعوت سرباز صفر از بازدید یک مطلب وبتان می باشد ، سرباز صفر تصمیم گرفته است که با کمک و یاری و همکاری شما عزیزان وب نویس ، لینک و عنوان این مطالب ( که شما وب نویسان عزیز طی نظرات متعددی با دادن لینک به سرباز صفر معرفی می کنید )  را به همراه عنوان وب شما در قسمت مطالب دوستان قرار دهد تا عزیزان بیشتری بتوانند از مطالب شما عزیزان استفاده کنند.

لذا از شما وب نویسان عزیز می خواهیم مطالبتان را در نظرات به سرباز صفر معرفی کنید.

امیدوارم مرا در انجام این طرح یاری دهید.

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

التماس دعا
در ضمن برای تبادل لینک آماده هستیم
ما را لینک کنید و خبرمان کنید

سلام
خاطرات جالبی میشه
بعدها که به مطالبتون سر بزنید براتون جالبتر خواهد بود
از اینکه به وبلاگ ما سر زدید ممنون هستم
pasband.blog.ir
پاسخ:
سلام.
همونطور که فرمودید وقتی در آینده به اینجا سر بزنم جالب خواهد بود.
یکی از اهداف ایجاد این وبلاگ هم همین بود. یعنی بتونم خاطراتم رو از این روزها درج کنم تا در آینده به اونها رجوع کنم.
سلام 
موفق باشید
.......
با(سمت تو)به روزم...
دردفروشی
painstore.blog.ir
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۰۰ علی................ali
سلام خسته نباشی
از دوستان خبر نمیگیری
هنوز مطالبتون رو نخوندم ولی موضوع اصلی وبلاگتون خیلی جالب و نو بوده برام
پاسخ:
ممنون از لطف شما. حتما مطالبمون رو بخونید. امیدوارم از مطالب وبلاگ هم خوشتون بیاد.
موفق باشید.
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۳۳ علیرضا مقدسی
سلام علیکم خداقوت 
ممنون از حضور گرمتون  
وب جالبی دارید 
هنوز به ما سربزنید 
یاعلی
پاسخ:
سلام.
ممنون از لطفتون.
چشم، حتما بهتون باز هم سر خواهم زد.
پیروز و پایدار باشید.
سلام
برای دسترسی به اطلاعات بیشتر به www.IranSarkhat.com مراجعه کنید.
سلوم ممنون ک سرزدی...
وب باحالی داری....موفق باشید....
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۴۱ سُنبلـــه میم
سلام.جالب ماجراهاتون بهتون سر میزنم
پاسخ:
سلام.ممنون. منتظرتون هستم.
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۳۴ محمد مهدی علیزاده
عرض سلام و وقت بخیری خدمت شما نسخه پیچ گرامی
خیلی مسرور شدیم از اینکه به وبلاگ بنده حقیر سر زدید
امیدوارم که ان شاء الله آقامون امام زمان نسخه زندگی همه ما را به عاقبت به خیری و شهادت بپیچاند ...
با تشکر فراوان ـ به امید نسخه پست های نو و جدید  ...

پاسخ:
دوست عزیز سلام. ممنون از نظر لطفتون. انشااله که امام زمان هر چه زودتر بیان و نسخه همه دردهای جامعه رو بپیچند.
پیروز و ماندگار باشید.

سلام من هم متعاقبا به وبلاگتان آمدم

وبلاگ خوبی دارید و پیشنهاد میکنم اگر میتوانید بیشتر درباره  مشکلات سلامت مردم

و مشکلات داروخانه ها بنویسید.

خیلی دوست دارم باز هم به این وبلاگ سر بزنید و بسیار متشکر میشوم

لطف میکنید این وبلاگ را لینک (اصلا نه اینکه برای دلخوشی مدیر آن وبلاگ)کنید فقط برای یک

کار فرهنگی

باز میگویم  امیدوارم  این وبلاگ را (اگر شک دارید که بعید میدانم بیشتر در مطالب را مطالعه کنید)به عنوان یک کار فرهنگی در پیوندهایتان ذخیره کنید که  ما  هم شما را قطعا لینک خواهیم نمود(هرچند کار ناقابلی است)و اگر اینکار را کردید لطفا پیامی بر این مبنی به یکی از مطالبم دهید.

شرمنده که زیاد شد خداحافظ

پاسخ:
سلام. ممنون از لطفتون. شما هم وبلاگ بسیار خوبی دارید. حتما مطالب دیگه وبلاگ رو هم بخونید. در مورد مشکلات سلامت هم نوشتم.  و مسلما بار هم خواهم نوشت.
متاسفانه از لینک کردن شما معذورم. چرا که اگه به لینکها دقت کرده باشید، همه پزشکی هستند و فقط به وبلاگهای مرتبط لینک داده میشه. 
البته من سعی میکنم مرتب به وبلاگ شما سر بزنم و از مطالب با ارزشتون استفاده کنم.
پیروز و موفق و پایدار باشید.
سلام.مرسی.زیباست.

سلام من تازه امروز وبتونو دیدم واسم جالب بود بهتون خسته نباشید میگم انشا... همیشه موفق باشید. من خودم عاشقه دارو سازی بودم اما قسمت نشد و دبیری شیمی رو انتخاب کردم چون تنها راهی بود که یه فرصت دیگه در اختیارم قرار داده می شد تا به هدفم برسم اگه خدا بخواد

پاسخ:
سلام. ممنون از نظر شما.
خانم من هم ارشد شیمی خونده و دوست داره داروسازی ادامه بده.
امیدوارم موفق باشید.
سلام دوست عزیز؛ سپاس از بذل توجّه شما..
چه قدر خوب میشد که در سال جدید هم خاطرات خوب خودتان را ثبت میکردید.
بنده منتظر نوشته های جدیدتان خواهم بود. موفق باشید.
پاسخ:
سلام. ممنون از نگاه شما.
حتما به زودی خاطرات جدیدم رو خواهم نوشت.
پیروز باشید.
سلام
به این وبلاگم http://yelooneh.mihanblog.com/  سر بزن
پاسخ:
چشم حتما.
واقعا این همه دقت تو تعریف کردن و حوصله برای نوشتن اون هم با این بیان واضح و تمیز آفرین داره .
و ممنون که پیام ها رو می خونید و ممنون تر مه با حوصله جواب میدید . اما اگر از من می شنوید این کارو ادامه بدید منظورم نوشتن خاطرات و موضوعات تو داروخانه س . خصوصا با ادبیاتی که دارید خیلی متفاوته . خسته نباشید همکار.
پاسخ:
از اینکه دوباره به به وبلاگ خودتون تشریف آوردین خیلی خیلی خرسندم. من هر روز پیام‌هایی که نوشته شده رو به دقت میخونم و سعی می‌کنم در حد توانم به اون‌ها پاسخ بدم. نظرات دلگرم کننده شما منو به نوشتن ترغیب می‌کنه. این روزها مشغله‌ام کمی زیاد شده فرصتی برای نوشتن ندارم ولی به امید خدا دوباره نوشتن رو شروع خواهم کرد. همیشه سعی دارم موضوعاتی رو مطرح کنم که در عین جالب بودن دارای نکته‌ای باشه که به درد خوانندگان و همکاران بخوره. امیدوارم تو این کار موفق بوده باشم.
پیروز و سربلند باشید.
۳۱ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۴۹ دکتر علیرضا مخبر دزفولی

سلام میلاد برترین بانوی هستی بر شما فرخنده باد ...

 

پاسخ:
سلام.
من هم این عید بزرگ رو خدمت شما تبریک عرض می‌کنم.
سلام ...وبلاگت عالیه از نظر موضوعی ...تا حالا ندیده بودم یه نسخه پیچ وبلاگ بزنه اونم در مورد داروخونه ..اتفاقا منم مثل شما با ارشد مترجمی زبان اتفاقی از داروخونه سر دراوردم ...با هم همکاریم البته من تو تهرانم داروخانه هلال احمر ... خیلی وب خوبی داری ...تازه پیدا کردم اما حتما دنبال می کنم :) موفق باشی
پاسخ:
سلام. ممنون از نظراتی که دادید. خیلی خوشحالم که یه همکار و یه همدرد پیدا کردم. سعی می‌کنم با شرایطی که تو اون هستم بسازم. شاید این وبلاگ جایی برای درد و دل‌های من باشه.
اینکه از وبلاگ خوشتون اومده، مایه افتخار و مباهات منه. البته تازگی‌ها فرصتی و انگیزه‌ای برای به روز کردن وبلاگ نداشتم. ولی با بودن خوانندگان خوبی مثل شما حتما به نوشتن ادامه خواهم داد. پیروز باشید.
سلام
هر یک از نوشته‌های شما قابلیت تبدیل شدن به یک داستان کوتاه خوب را دارد. یا شاید همانطور که گفتید یک سریال تلویزیونی از دلش دربیاید.
ممنونم که با زبان ساده و با هدف آگاه سازی و آموزش به دیگران می نویسید.
پاسخ:
سلام.
خوشحالم که وبلاگ نویس خوش ذوقی مثل شما مطالب وبلاگم رو خونده.
ممنون از نظر لطفتون.

سلام و خسته نباشید......حدودا 10 تا پست رو خوندم

وب جالبی دارید...به چند دلیل

یکی اینکه چون حالت خاطره هداره و به زبان عامیانه نوشته شده آدم دوس داره بخونه

یکی اینکه یه سری اشتباهات دیگران رو با خوندن اینا تکرار نمی کنیم

و قشنگترش اینکه شما انتهای اکثر پست هاتون یه دو خطی نکته اخلاقی مربوط به اون رو توضیح می دید...خیلی زیبا بود

انشاء الله همیشه موفق و سر بلند باشید و هیچ گاه در پیش روی خدا شرمنده نباشید...

پاسخ:
سلام دوست عزیز. خوشحالم که از مطالب وبلاگ خوشتون اومده. نظرات شما باعث دلگرمی من به ادامه کار میشه.
در مورد نکته اخلاقی باید بگم که در اوایل کار سعی می‌کردم در انتهای هر پست یه نکته اخلاقی قرار بدم، ولی بعدا یکی از دوستان خواننده پیشنهاد داد که این بخش رو حدف کنم، چرا که معتقد بود خواننده باید خودش از داستان نتیجه‌گیری کنه. از اونجایی که همیشه به نظرات خوانندگان اهمیت میدم، این بخش رو از پست‌هام حذف کردم و نتیجه‌گیری رو به خود خوانندگان عزیز سپردم... 
سلام بر شما
بسیار ممنونم که افتخار دادین و به وبلاگ مردمان خوب صرم سری زدین.وبلاگ شما هم بسیار خوب و پرمحتواست.امدوارم همواره موفق و پیروز باشید.
زمستان قشنگ به پایان رسیدو یکرنگیشو به ما هدیه کرد.
پیشاپیش فرا رسیدن بهار ی زیباتر را به شما تبریک عرض می کنم.
بدرود
سلام.

از اینکه به من سر زدید سپاسگزارم.

 وبلاگ شما را بوک مارک کردم که به مرور مطالعه کنم.
پاسخ:
سلام.
ممنون که سر زدید. امیدوارم از مطالب وبلاگ خوشتون اومده باشه.
سلام بر شما و سپاس از دعوتتون و خدا قوت
البته من به همه اونایی که داروخونه کار میکنن میگم دکتر
یاشاسین دوکتور دوستلاریم

پاسخ:
سلام. ممنون از شما. بله بعضی‌ها هستن که فکر میکنن هر کی تو داروخونه باشه دکتره. یا هر کی که روپوش سفید پوشیده دکتره. 
یاشاسین...

سلام

تحصیلات و شغل شما خیلی جالبه،

اتفاقن من دوس دارم تو  شغل دیگری بغیر از رشته تحصیلیم  فعال باشم که اگه تو  یکی  به بن بست خوردم  راه دیگری برام باشه.

 ریاضی واقعن جذابه و  بی ربط  هم به داروخونه نیست

تو قسمت  قیمت زنی خیلی برام جالب بود وقتی که  قیمت کل  رو در 0.3 ضرب می کردم  ( کامپیوتری نبود داروخونه) سپس برای بدست آوردن سهم سازمان نتیجه ضرب رو در 7/3 ضرب می کردم (اینو از پراتیک ها نپرسیدم فقط دیدم  که  سریع نتیجه رو بدست آورد  من هم کنجکاو شدم که  چگونه بدون منها و جمع از قیمت کل ، سهم سازمان رو بدست آورده ! با ضرب و تقسیم  نسبت 7/3 رو بدست آوردم). 

 راستی  شما سایت یا وبلاگی  که در مورد  بیمه ها ، قیمت زنی و ... آموزش بده سراغ نداری.

مثلن الان نمیدونم   با کارت کمیته امداد  چجوری  دارو رایگان میدن؟  یا کارت طلایی فرهنگیان و خانواده شهدا آیا اختلاف قیمت ها  با بیمه خدمات درمانیو میده ،؟ کارت طلایی همون بیمه تکمیلیه دیگه؟ داروهای  جانبازان چیه ؟

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

پاسخ:
سلام.
البته من خودم دوست داشتم و دوست دارم که تو زمینه‌ای که حدود بیست سال براش درس خوندم فعالیت داشته باشم، ولی قسمت اینطوری شد و فعلا تو این شغل مشغول خدمت به مردم هستم و سعی می‌کنم تا جایی که از دستم بر میاد، به مردم خدمت کنم. البته حرفی هم که شما زدید درسته...یعنی آدم نباید خودش رو محدود به یه رشته یا یه شغل کنه. من خودم همزمان با اینکه تو داروخونه کار می‌کنم در حد امکان کار تدریسم رو هم ادامه میدم.
ممنون که سعی کردید ارتباطی بین ریاضی و کار تو داروخونه پیدا کنید. بله این هم میتونه روشی برای پیدا کردن حق سازمان باشه. هر چند روش‌های دیگه‌ای هم هست. ولی این محاسبات که نیازی به تحصیلات ریاضی نداره و هر کسی میتونه اون رو بدست بیاره. 
راستش در زمینه‌ای گفتید وبلاگ یا سایتی سراغ ندارم. نمیدونم این اطلاعات به چه دردتون میخوره ولی اگه سوالی داشتین که فکر میکنید من بتونم به اون پاسخ بدم، در خدمتتون هستم. باز هم به ما سر بزنید. ممنون از اینکه نظر دادید.
ممنون شما هم لینک شدید
سلام وبلاگ قشنگی داری-- اگه دوست داشتی تبادل لینک کنی بهم خبر بده
پاسخ:
سلام. ممنون از اینکه به ما سر زدید.
من با افتخار لینکتون می‌کنم.
موفق و پیروز باشید.
۰۹ دی ۹۲ ، ۲۱:۴۵ رنگرز جدی
وبلاگ بسیار زیبایی دارید.
متخریم که از وبلاگ ما بازدید کردید و برای ما نظر گذاشتید.
پاسخ:
ممنون از لطفتون. بالاخره وبلاگ هر شما هم یه وبلاگ پزشکیه.
سلام وبلاگ جالبی دارید ممنونم از اینکه به وبلاگ ما اتاق عملی های 92 اراک سر زدید.
موفق باشید
یاحق
پاسخ:
سلام. ممنون. شما هم وبلاگ خوبی دارید. ممنون که به ما سر زدید.
پیروز باشید.
وبلاگ خوبی داری اگه موافقی خبرم کن تا تبادل لینک کنیم
www.iralco-horse.blogfa.com

www.iralco-horse.blogfa.com
پاسخ:
سلام... ممنون از لطفتون. شما هم وبلاگ خوب و مفیدی دارید.

۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۵:۳۳ مجله علمی پزشکی یسنا
شما هم لینک شدید
پاسخ:
ممنون...موفق باشید.
۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۴:۲۹ مجله علمی پزشکی یسنا
سلام
وبلاگ شما هم عالیه
خوشحال می شم اگه تبادل لینک کنیم
اگه موافق بودید منو با عنوان
مجله علمی پزشکی یسنا
و آدرس
www.mepyasna.blogfa.com
لینک کنید و به من خبر بدید تا لینکتون کنم
ممنون
۲۹ آبان ۹۲ ، ۲۱:۲۹ داروسازان همدان ورودی 92
مطالب جالبی دارید لینکتون میکنم تا همه ی بچه ها ببینن شما هم اگه دوشت داشتین ما رو لینک کنید با تشکر
پاسخ:
من هم با افتخار لینکتون کردم.
موفق باشید.
جالب بود خوشم اومد
ممنون ازینکه به وبلاگ ما سر زدی باز هم سر بزن
پاسخ:
ممنون از نظرتون. باز هم منتظر حضورتون در وبلاگ هستم.

سلام... خسته نباشین...

خاطرات جالبی دارین ... از خوندنشون لذت بردم ...

ولاگ جالبی دارین ... موفق باشین :)

پاسخ:
سلام... ممنون از نظر لطفتون.
بازم منتظر حضور شما در وبلاگ هستم.
۰۱ آبان ۹۲ ، ۲۰:۱۳ علی زاده (نوسنده وبلاگ دانشجویان ورودی 91 تهران)
سلام و ممنون از اینکه ما بچه های ورودی 91 رو قابل دونستین و ما رو هم مثل دوستان خودتون می دونین.....
خیلی خوشحال شدیم و با شادی لینکتون کردیم....

پاسخ:
سلام. ممنون از لطفتون.
من هم با افتخار لینکتون کردم.
موفق باشید.
ممنون..
ولی ورودی 91 هستیم..
پاسخ:
سلام. ببخشید اشتباه تایپی شده بود.
لینکتون اصلاح شد.

۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۹:۰۲ میلاد بهروزی (مدیر وب ورودی نودی های دارو تهران )

سلام به شما دوست گران قدر ! ممنون که به وب ما تشریف اورده بودی و ما رو لایق نگاه زیبا و پر ارزش خودت دونستی . با افتخار لینک کردیم شما رو و خوشحالیم که در جمع بزرگ دوستامون هستی

شاد و سالم و پیروز باشی

پاسخ:
سلام. برای من مایه افتخاره که در جمع دوستان شما قرار بگیرم.
ممنون از لطفتون.
موفق و پیروز باشید.
در ضمن لینک هم شدید...
پاسخ:
ممنون.
من هم سایت شما رو با عنوان "داروسازی ورودی 92 واحد بین الملل تبریز" لینک شدید.
موفق باشید.
سلام
ممنون که بهمون سر میزنید...
لطفا بیشتر در مورد داروخونه و شرایط و حاشیه هایش برامون بگید..
باتشکر فراوان از سایت خوبی که درست کردین
پاسخ:
سلام.
حتما در آینده در مورد شرایط و حاشیه‌ةای داروخونه بیشتر خواهم نوشت.
ممنون.
با سلام
این جور که معلومه صبح تا غروب حواست این ور و اونوره و همکارات رو زیر نظر داری و یا سرت تو اینترنته و اصلاً حواست به کارت نیست.
شوخی کردم، ناراحت نشو، مطلبت قشنگ بود

پاسخ:
سلام.
همینطوره که میفرمائید. ولی سعی میکنم مواقعی که نسخه نیست و داروخونه آرومه به اینترنت سر بزنم. مطالب وبلاگ رو هم معمولا آخر وقت مینویسم.
به هر حال ممنون از لطفتون. بازم منتظر حضورتون هستم.
وبت عالیه ممنون از حضورت
پاسخ:
ممنون از لطفتون.
بازم منتظر حضور شما هستم.
یا حق.
۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۷:۲۵ نرگس ヅسوتی های شاخヅ
سلام
مرسی اومدین
وبلاگم
موفق باشید
پاسخ:
سلام...
ممنون از حضورتون.
خیلی خیلی ممنون که جواب دادین...!
پاسخ:
خواهش میکنم. باز هم اگه سوالی بود در خدمتیم.
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۲۲ داروساز حرفه ای
با سلام.از وبلاگتون دیدن کرئم .وبلاگ خیلی جالبی دارین.امیدوارم موفق باشین
پاسخ:
سلام.
ممنون از نظر لطفتون.
بازم منتظر حضورتون هستم.
خخخخخخخخخخخ خیلی جالب بود متن هایی که نوشته بودید
پاسخ:
سلام...ممنون که به وبلاگ ما سر زدید.
بازم منتظر شما هستم.

سلام وبلاگتون میتونم بگم فوق العادس...

خوش به حالتون شغل قشنگی دارین...

اسم داروخونتونو بگین پیش شما بیام من بعد...

من دانشجوی داروسازیم و اهل تبریز.

پاسخ:
سلام... ممنون که نظر دادید.
از اینکه از وبلاگ خوشتون اومده مایه خوشحالی است.
به دلایلی فعلا قصد ندارم، اسم داروخونه رو بگم.
یکی از دلایلش هم اینه که دوست ندارم مسئول فنی داروخونه از وجود این وبلاگ خبر داشته باشه. چون اگه از وجود این وبلاگ با خبر باشن، دیگه نمیشه اینجا از داروخونه انتقاد کرد. البته مسئول فنی داروخونه ما آدم شریفی است، ولی تو هر داروخونه‌ای ممکنه تخلفهای کوچیک رخ بده.
بنابراین منو از گفتن اسم داروخونه معذور بدارید.
۲۱ مهر ۹۲ ، ۰۸:۵۱ شادی از داروسازی تبریز
وبلاگ بسیار زیبا و پرمحتوایی دارین خیلی لذت بردم از خاطرتتون و تجارب ارزنده ای بودن!
پاسخ:
ممنون از لطفتون... خوشحالم که وبلاگ مورد توجه شما قرار گرفته. باز هم منتظر حضورتون هستم.
سلام.. وبلاگتون جالبه..!
یه سوال داشتم.. کسی که دانشجوی داروسازی هستش میتونه همزمان تو داروخونه ب عنوان نسخه پیچ کار کنه؟
از همون سال اول دانشجوییش یا سالای بالاتر باید باشه حتمن؟
حقوقش چطوره بعد؟
ممنون میشم جواب بدین...
پاسخ:
سلام...
کار کردن تو داروخونه به عنوان نسخه، پیچ نیازی به تحصیلات آکادمیک نداره. ولی مسلما داشتن تحصیلات مرتبط میتونه مفید باشه. من خودم وقتی برای اولین بار وارد این شغل شدم فرق قرص و کپسول رو نمیدونستم ولی کم کم اطلاعات و مهارت خودم رو بالا بردم. ولی اگه کسی یه اطلاعات اولیه در مورد داروها داشته باشه، مسلما زودتر از بقیه راه میوفته...مخصوصا که دانشجوی داروسازی هم باشه... به نظر من کار کردن تو داروخونه برای یه دانشجوی داروسازی نه تنها ممکنه بلکه لازم هست. به هر حال محل کار یه داروساز داروخونه خواهد بود... و چقدر خوبه که قبل از اتمام درسش این محیط رو تجربه کنه. تجربه‌هایی که نمیشه اونها رو تو کلاس درس بدست آورد.
حقوق این کار مسلما زیاد نخواهد بود، ولی تجربیاتش حتما به دردتون میخوره و در آینده میتونید یه داروساز موفق باشید. دکتر داروساز داروخونه ما هم از دوران تحصیل نسخه‌پیچی میکرده و الان یکی از موفقترین داروسازهای تبریزه.
موفق و پیروز باشید.
سلام ممنون که سر زدین وب خوبی دارین
پاسخ:
ممنون از لطفتون... بازم منتظر حضورتون هستم.

سلام دوت عزیز ممنونم که به وبم اومدی بازم ر بزنی خوشحال میشم

پاسخ:
سلام. ممنون. حتما سر میزنم.
فقط دکمه "س" کیبوردتون یه در میون نمیزه. یه نگاهی بندازید.
بازم منتظر حضورتون هستم.
یا حق.

منظورم از تخصص گذراندن دوره دارویار داروخانه و همچنین فارموکولوژی هستش.

پاسخ:
البته دوره‌هایی که تحت این عنوان برگزار میشن، اونقدرها که ازشون انتظار میره مفید نیستند. سرفصلهای این دوره‌ها با مهارتهایی که باید یه نسخه پیج بلد باشه، منطبق نیست. سرفصلهای این دوره‌ها، مملو از اطلاعات تخصصی است که به هیچ وجه به درد یه نسخه پیچ نمیخوره. این نوع اطلاعات تنها باعث میشه، نسخه پیچ فکر کنه اطلاعات زیادی در مورد داروها داره و تو داروخونه بدون اطلاع مسئول فنی، اقداماتی بکنه که به هیچ وجه درست نیست.
البته این دوره‌ها حتما مفید خواهد بود وقتی سرفصلهای اون اصلاح بشه.
سلام من نیما هستم.
خوشحال شدم که به سایت من سر زدی.
سایت باحالی داری.
بازم به سایت من سر بزن.
              بای بای
پاسخ:
سلام. ممنون. شما هم وبلاگ خیلی جالبی دارید.
بازم منتظر شما هستم.
سلام
دوست عزیز وبلاگ شما به لیست وبلاگهای پزشکی اضافه شد:
http://www.medapple.com/medlogs
پاسخ:
ممنون.
موفق باشید.
چشم حتما اینشاالله که موفق باشید ادامه بدین خیلی خوبه
پاسخ:
ممنون از اینکه سر زدید.
باز هم منتظر حضورتون هستم.

سلام

کار جالبی کردی.. منم قرار بود برم نسخه پیچ بشم البته با تخصص نه با کارشناسی ارشد ریاضی :)

امیدوارم موق باشی

یا حق

پاسخ:
سلام...ممنون از اینکه سر زدی.
فقط منظورتون رو تخصص متوجه نشدم. منظورتون چه نوع تحصصی است؟
ایشالا موفق باشین
پاسخ:
ممنون... شما هم موفق باشید.
نمی دونم چی بگم یه شکلک هم نداری بذارم  و بعدا یادم میاد  چی میخواستم بگم
پاسخ:
هر وقت یادتون اومد ما در خدمتیم :-)

۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۹:۰۹ یه دانشجوی داروسازی
در پاسخ یکی از دوستان حرف جالبی زدین: "آنچه تو داروخونه حرف اول رو میزنه تجربه است."
حرفتون رو تا حدود زیادی تائید میکنم...مشکل ما دانشجوهای داروسازی اولای کارورزی همینه که تجربمون از یه نسخه پیچ کمتره اما در آخر بودن یه داروساز در داروخونه حرف اول رو میزنه!
پاسخ:
حرفتون رو کاملا قبول دارم. توی داروخونه فقط یه نفر هست که مسئول همه چیز هست. هر اشتباهی که از طرف داروخونه رخ بده فقط مسئول فنی اون داروخونه است که باید پاسخگو باشه. بنابراین قاعدتا باید تو داروخونه حرف آخر رو دکتر داروساز بزنه. 
منظور من از اون جمله کارکنان داروخونه بود، نه مسئول فنی.
با این حال یه مسئول فنی با تجربه هم بی نیاز از تجربه دیگران نیست.
موفق و پیروز باشید.
سلام من خیلی ازوبلاگت خوشم اومده.واقعاجالبه.......من سعی میکنم هرروزبه وبلاگت سربزنم
موفق باشی
راستی من لینکت کردم
پاسخ:
ممنون از اینکه به وبلاگ من سرزدید. باز هم منتظر شما هستم.
ممنون از لینکتون. من هم لینکتون میکنم.
salam
webe jalebi darin
movafagh bashi
پاسخ:
سلام.
ممنون از نظرتون. چقدر خوبه که موقه تایپ از حروف قشنگ فارسی استفاده کنیم.
موفق و پیروز باشید.

وبلاگ عالیی داری.........

پاسخ:
ممنون. نظرات شما دلگرمم میکنه.

سلام

وب قشنگی دارید لینکتون کردم لطفا با نام سایت پرستاران مشهد لینک کنید

ممنون

پاسخ:
سلام. ممنون از لطفتون. با افتخار لینک شدید.
باز هم منتظر حضور شما هستم. موفق باشید.
سلام. مرسی که سر زدی وبم.وب خیلی خوبی داری.امیدوارم تو کارهات موفق باشی
پاسخ:
سلام. ممنون. شما هم وبلاگ بسیار خوبی دارید.
ممنون از حضورتون.
اینجا کی سر جاشه ؟!!!!!!!!!!!!!!!
موفق باشی
پاسخ:
متاسفانه همینطوره. هیچ کس سر جای خودش نیست.
سلام!موضوع وبتون جالبه!نوشته هاتونم همین طور!موفق باشید
پاسخ:
سلام. ممنون. نظر لطفتونه. خوشحالم که نوشته هام مورد توجه شما قرار گرفته.
نظرات شما من رو برای نوشتن ترغیب میکنه.
وبلاگت قشنگ بود مرسی
پاسخ:
خیلی ممنون.نظر لطفتونه. البته هنوز اول راهم. باز هم منتظر حضورتون هستم.
سلام.
واقعا شما چجوری از رشته ریاضی الان تو داروخونه کار میکنین؟
خوشحال میشیم خاطرات کارتون رو بخونیم.به نظرم کار کردن تو داروخونه حوصله و اعصاب خیلی میخواد ولی جالب هم میتونه باشه
پاسخ:
سلام.
متاسفانه اوضاع اشتغال در جامعه ما خیلی مناسب نیست و خیلی از افراد اون جایی که باید باشند و خدمت کنند نیستند. البته من کنار کار تو داروخونه کار تدریسم رو هم ادامه میدم.

همونطور که فرمودید کار تو داروخونه مستلزم حوصله و صبر زیادی هست، به هر حال مراجعین یا به عبارتی ارباب رجوع داروخونه‌ها بیماران هستند. مخصوصا که توی کلینیک ساختمان ما چند تا متخصص اعصاب هستند که قاعدتا بیمارهاشون بیماران اعصاب و روان هستند و برخورد با اونها لازمه دقت و حوصله بسیار هست.
ممنون از اینکه به وبلاگ تازه تاسیس ما سرزدید...باز هم منتظر حضورتون خواهم بود.
وبلاگ نو موبارکه....
پاسخ:
سلام.خیلی ممنون.

سلام دوست گلم چون من خودم هم در داروخانه کار میکنم برام خیلی جالب بود فکر خوبیه موفق باشی داخل لینک دوستانم داروخانه سینا سید جواد میری هست میتونی بهش سر بزنی مطالب خوبی داره چون خیلی از سایتت خوشم اومد باافتخار لینکت میکنم اگه دوست داشتی لینکم کن
پاسخ:
سلام دوست عزیز. ممنون از نظر لطفتون. شما هم وبلاگ بسیار خوبی دارید. با افتخار لینکتون کردم. باز هم منتظر حضورتون هستم.

ممنون از حضور گرمت 

طرز بیانت خیلی خوبه در کل وب خوبی داری باز هم سر میزنم

پاسخ:
سلام. ممنون. نظر لطفتونه.
باز هم منتظر حضور گرم شما هستم.
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۸ پزشکی و سلامت
سلام...مرسی از حضورتون...
وبلاگ خوبی دارین...
امیدوارم موفق باشین
پاسخ:
سلام. شما هم وبلاگ خوب و مفیدی دارید.
ممنون از حضورتون. باز هم منتظرحضورتون هستم.

سلام

تصمیمه جالب گرفتید

خوب اره دیگه اشتباهه....مشکلی نداره

هر ادمی اشتیاه میکنه...:)

پاسخ:
سلام. امیدوارم از وبلاگ خوشتون اومده باشه.
بله همون طور که گفتید آدمی اشتباه میکنه ولی فراموش نکنیم که بعضی از اشتباه ها ممکنه برای آدم خیلی گرون تموم بشه.
ممنون از حضورتون. باز هم منتظر شما هستیم.
یا حق.
من رشته ام به درد داروخانه میخوره چون دانشجوی شیمی هستم ...
پاسخ:
سلام.
ممنون از بازدیدتون.
رشته شیمی بی ربط به داروخونه نیست ولی ارتباط زیادی هم به داروخونه نداره. آنچه تو داروخونه حرف اول رو میزنه تجربه است.
سلام
موفق باشین
پاسخ:
سلام. ممنون از حضورتون. 

سلام باباجون

فک کنم کار سختیه کار کردن توی داروخونه

ولی خب کنار همسر بودن خوبه

ایشاللا که موفق باشی

کاش وبلاگتو توی بلاگفا ثبت میکردی تا من وقتی آپ میکنی متوجه بشم

الانم سعی میکنم هر از چند گاهی سر بزنم

روز خوبی داشته باشی دختر خوبم

 

پاسخ:
سلام. بله همینطوره. کار سختی هست و در عین حال جالب.
باز هم منتظر حضورتون هستم. ممنون از نظرتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">